Innebandy hel veckan!

Hej! I tisdags som ni vet började jag på mitt sommarjobb på wpss. I fredags avslutade vi hela tränings lägret med en småmålstunering! Jag var mest domare sen var det vinnarlaget mot ledarkader, ledarladeg vann💪🏼 efter turneringen på fredag var det träningsläger med damerna fre-sön

Så i fredags körde vi 1 pass på kvällen och grupp 1 lagade mat, vi kör liknande "halv åtta hos mig" man är i grupper så står man för 1 måltid var👍🏼 sen idag (tisdag) kom vi hit kl:9:30 och började med Teori och sen lite löp ute och sen spel på plan, sen var det lunch ( som min grupp stod för) det blev en as god tikamasala ich kladdkaka med bär och grädde till efterrätt! Nu har vi spelat vårat andra pass och ska äta och sen vidare iväg tillden nya arenan och spela bowling🎳

Här är lite bilder!

Igår kom min kusin på besök också!! ❤️❤️
Tränarlaget vann💪🏼

Kommentera här: